عکس های خوشحالی جالب پس از گل آندرانیک تیموریان علیه امیر قلعه نوعی

عکس های خوشحالی جالب پس از گل آندرانیک تیموریان علیه امیر قلعه نوعی, خوشحالی پس از گل حاشیه ای آندو - علامت هیس و سکوت آندرانیک تیموریان پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تراکتورسازی تبریز علیه امیرقلعه نویی مصاحبه ای کرد و سرمربی استقلال هم پاسخ او را داد. این درگ


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » عکس های خوشحالی جالب پس از گل آندرانیک تیموریان علیه امیر قلعه نوعی
آندو درجه های ژنرال را کند و دور انداخت!

خوشحالی پس از گل حاشیه ای آندو - علامت هیس و سکوت

آندرانیک تیموریان پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تراکتورسازی تبریز علیه امیرقلعه نویی مصاحبه ای کرد و سرمربی استقلال هم پاسخ او را داد. این درگیری ها و کشمکش ها ادامه پیدا کرد تا این که امروز یک شنبه 19 بهمن آندو پس از گل زنی تیمش به پدیده مشهد که روی پاس ارسالی او به دست آمد، دست روی شانه هایش برد و درجه های ژنرالی را خطاب به امیر قلعه نویی از جا کند و به سمت هواداران تراکتور نشان داد.

سامورایی که در جام ملت ها تاثیر گزارترین بازیکن ما بود و بیشتر گل های ایران با پاس او یا با تاثیر به سزای او در بازی به دست آمد، اینک در لیگ برتر در بازی دومش برای تراکتور هم یک گل ساخت. وی با این کار پاسخی کوبنده به امیر قلعه نوعی داد !

پرسشی که پیش آید این است که چرا هر دو هافبکی که سالیان سال کمربند استوار میانی تیم ملی را ساخته اند (آندو و نکونام) با قلعه نوعی کارشان به درگیری کشید و همچنین در تیم او افت کردند ؟!!

عکس خوشحالی پس از گل آندو با لباس تراکتورسازی به پدیده

کندن درجه های ژنرال و پرت کردن آن ها

آندو ، سامورایی خستگی ناپذیر در میدان بازی پاسخ قلعه نوعی را داد

عکس های خلع درجه ژنرالی قلعه نوعی ... گودبای ژنرال !

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2015-02-08T22:27:00+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی