دانلود رایگان بازی اندروید موبایل جدید قهرمان چابک Slashy Hero v1.0.55

دانلود رایگان بازی اندروید موبایل جدید قهرمان چابک Slashy Hero v1.0.55, دانلود رایگان بازی اندرویدی جدیدقهرمان چابک Slashy Hero v1.0.55 با لینک مستقیمبرای موبایل و تبلت های اندرویدی +نسخه مود شده free downloadSlashy Hero v1.0.55newandroidgame آشنایی با بازی قهرمان چا


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود رایگان بازی اندروید موبایل جدید قهرمان چابک Slashy Hero v1.0.55
بازی اندرویدی جدید  قهرمان چابک/ معرفی+دنلود

دانلود رایگان بازی اندرویدی جدیدقهرمان چابک Slashy Hero v1.0.55

با لینک مستقیمبرای موبایل و تبلت های اندرویدی +نسخه مود شده

free downloadSlashy Hero v1.0.55newandroidgame

آشنایی با بازی قهرمان چابک Slashy Hero v1.0.55

Slashy Hero بازی “قهرمان چابک” یک بازی جذاب و پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Kongregate ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندرویدی با وجود جذابیت و همه پسند بودنش تا به این لحظه موفق به کسب نمره فوق العاده ی 4.5 از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی گردیده است.

در این بازی شما به کشت و کشتار هیولا ها در یک عمارت شبه وار و مرموز مشغول می شوید. قهرمان اصلی بازی یعنی اسلشی هرو که کنترل آن را بر دست دارید باید شب هالوین را نجات بدهد و در این مسیر باید به مبارزه با اواح و هیولا ها رفته و آن ها را از پای در آورد. شما قرار است در این بازی در قالب 48 سیاه چال که با انواع نبرد های اکشن پر شده اند ساعت ها به سرگرمی چالش بر انگیز و لذت بخش مشغول شوید.

با استفاده از سیستم نبرد منحصر به فرد بازی به میادین جنگ راهی شده و با گذر از هر سه مرحله ی پیاپی میتوانید چک پوینت ها را به دست آورده و به عبارتی بازی را سیو کنید. در فاصله بین هر یک از مراحل عناصر امکانت مختلفی برای تان تدارک دیده شده است تا به سفارشی سازی و افزایش توانایی های تان در نبرد ها مشغول شوید.

به گفته ی سازنده ی بازی ، این عنوان از بازی های اندرویدی بهترین بازی سال با موضوع شب هالوین می باشد که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی :

– شامل 48 مرحله ی سراسر اکشن و پر تحرک

– حضور 30 لباس مختلف برای انتخاب

– سیستم حرکتی و مبارزه ای ضربه ای-سرعتی

– حضور اتاق های مخفی برای پیدا کردن

– شامل مود بی پایان به همراه لیدر بورد داخلی

– امکان ترکیب زره های مختلف



لینک های دنلود


درباره بازی ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2016-01-06T20:40:03+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی