نحوه چگونگی طریقه backup بک آپ گرفتن از بوک مارک ها مرورگر گوگل کروم

نحوه چگونگی طریقه backup بک آپ گرفتن از بوک مارک ها مرورگر گوگل کروم, ترفند جالب کامپیوتر اینترنتی آموزش نحوه چگونگی طریقه backup بک آپ کپی گرفتن از بوک مارک ها bookmark favore در مرورگر گوگل کروم google chrome و IE تعویض ویندوز


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » نحوه چگونگی طریقه backup بک آپ گرفتن از بوک مارک ها مرورگر گوگل کروم
بک آپ گرفتن از بوک مارک ها در گوگل کروم

یکی از ابزار هایمرورگرها این است که می توانیم از سایت هایی که بیشتر باهاشون سر و کار داریم یک shortcut بسازیم تا دسترسی ما به آن ها آسان تر بشود. در IE این سایت ها را در بحش Favorite و درChromeدر نوار Bookmark می افزاییم. (این نوار درگوگلکروم زیر نوار آدرس دیده می شوند، اگر این نوار رو نمی بینید روی نشانه آچار در سمت راست کلیک کنید و سپس از بخش tools گزینه نخست که show bookmarks bar است را کلیک کنید).

یکی از مشکلاتی که این جا پیش میاد این است که پس از تعویض ویندوز بوکمارک ها پاک می شوند یا این که شاید بخواهیم bookmark هایمان را بر روی یک سیستم کامپیوتری دیگر هم داشته باشیم. با یک کار ساده می توانید از آن ها فایل پشتیبان یا بک آپ بگیرید.

بدین ترتیب که روی نوار بوکمارک کلیک راست و سپسBookmark manager را کلیک می کنید. یا می توانید بر روی آچاری که اون گوشه بالا سمت راست دیده می شود کلیک کرده و همین گزینه رو برگزینید. اکنون روی organize کلیک کرده و سپس گزینه export bookmark را فشار می دهید. در پایان پنجره save as باز می شود و شما می توانید آدرسی را برای save فایل بک آپ نشان بدهید.

همان جور که می بینید پسوند فایلی که save می شود html است. از این پس می توانید بوکمارک هایتان را در هر گوگل کروم و هر سیستم دیگری پیش خود داشته باشید. برای دسترسی به آن ها همین کارها را انجام می دهید. روشن است که باید به جای export ، import bookmark را کلیک کنید و سپس آدرس فایل بک آپ را می دهید.

درباره IE کار ساده تر هم است و باید فایل های favore را از درایو ویندوز و پوشه یوزر کپی و سپس در همین آدرس سیستم دوم پیست بکنید. به همین آسانی. برای نمونه آدرس می تواند این باشد :C:Usersuser namelFavorites

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2015-01-30T23:57:00+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی