تهدید فراکسیون ورزش مجلس: اگر کی روش برکنار شود ، وزیر استیضاح می شود

تهدید فراکسیون ورزش مجلس: اگر کی روش برکنار شود ، وزیر استیضاح می شود, جدی جدی می خوای بری ؟؟!! فراکسیون ورزش مجلس : اگر کی روشبرکنار شود ، وزیر استیضاح می شود ! کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت س


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » تهدید فراکسیون ورزش مجلس: اگر کی روش برکنار شود ، وزیر استیضاح می شود
تهدید فراکسیون ورزش مجلس در صورت برکناری کی روش

جدی جدی می خوای بری ؟؟!!

فراکسیون ورزش مجلس : اگر کی روشبرکنار شود ، وزیر استیضاح می شود !

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی گفت:

فراکسیون ورزش و قاطبه نمایندگان مجلس، به جد از دولت و به‌ویژه از وزیر ورزش و مسولان ذیربط ورزش کشور خواستارند که "کی روش" را به طور حتم نگهدارند. کارلوس کی‌ روش توانست تیمی موفق ، توانمند ، جوانگرا ، تکنیکی و خوش ترکیب موفق برای تیم ملی ترتیب دهد و با موفقیت های پی‌ در پی غرور آفرین، غرور ملی را بارورو نشاط و سرمایه ارزشمند اجتماعی را افزایش دهند. یقین دارم شخص رییس‌ جمهور مقتدر و باتدبیر هم یار کی‌ روش بوده و خواهند بود.

نماینده اردبیل گفت: رییس‌جمهور نیک می داند از نظر سیاسی هم ورزش، شمشیر دولبه ای است که در حل مشکلات و معضلات حکومتی به کار گرفته می‌ شود و می‌ت واند ابزار ثبات و نشاط کشور و افزایش اعتماد و سرمایه عمومی باشد.

عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: همه صاحب منصبان دلسوز کشور بایستی کی روش و تیم ملی فوتبال را از سیاست های حمایتی مجدانه خویش برخوردار سازند. تردید نکنید در صورت بی‌ مهری مسوولان به کی‌ روش ، مواخذه آنان از جمله استیضاح وزیر ورزش و جوانان در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

هجوم ایرانیان به اینستاگرام روحانی برای ماندن کی روش !

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2015-03-30T15:06:00+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی