کاندید شدن بنیان گذار شرکت مکافی در انتخابات امریکا

کاندید شدن بنیان گذار شرکت مکافی در انتخابات امریکا, انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هر روز عجیب تر می شود، پس از اعلام کاندیداتوری خواننده مشهور اکنون نوبت یک فرد غیر عادی برای ورود به این زمینه است. سازنده معروف آنتی ویروس قدیمی McAfee به تازگی به دلیل


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » کاندید شدن بنیان گذار شرکت مکافی در انتخابات امریکا
کاندید شدن بنیان گذار شرکت مکافی در انتخابات امریکا

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هر روز عجیب تر می شود، پس از اعلام کاندیداتوری خواننده مشهور اکنون نوبت یک فرد غیر عادی برای ورود به این زمینه است. سازنده معروف آنتی ویروس قدیمی McAfee به تازگی به دلیل بازداشت توسط پلیس خبر ساز شده بود اما امروز با اعلام کاندیداتوری خود برای ریاست جمهوری آمریکا توانست بازهم سوژه خبرگزاری ها شود.

جان مک آفی توانسته در طول عمر خود چندین بار سوژه خبرگزاری ها شود اما این بار به دلیل اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده باعث تعجب افراد بسیاری شد. مک افی در مصاحبه ای اعلام کرده است که تاکنون نامه های بسیاری دریافت کرده است که در آن ها مردم از او خواسته اند تا برای انتخابات سال آینده کاندید شود.

رفتار غیرعادی و عجیب مک آفی باعث شده است تا افراد بسیاری صحبت های او را جدی نگیرند، موضوعی که احتمالا این بار هم توسط سایر کاندیدها انجام خواهد شد.

تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2015-09-12T17:00:59+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی