امیر تتلو را به تمرین تیم هنرمندان راه ندادند!

امیر تتلو را به تمرین تیم هنرمندان راه ندادند!, راه ندادنتتلوبه تیم هنرمندان خبرآنلاین نوشت: دیروز (29 امرداد) امیر تتلو خواننده زیرزمینی به محل برگزاری تمرین تیم هنرمندان رفت تا با این تیم تمرین کند اما به او گفته شد که نمی تواند با تیم تمرین ک


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » امیر تتلو را به تمرین تیم هنرمندان راه ندادند!
امیر تتلو را به تمرین تیم هنرمندان راه ندادند!

راه ندادنتتلوبه تیم هنرمندان

خبرآنلاین نوشت: دیروز (29 امرداد) امیر تتلو خواننده زیرزمینی به محل برگزاری تمرین تیم هنرمندان رفت تا با این تیم تمرین کند اما به او گفته شد که نمی تواند با تیم تمرین کند. البته این موضوع دلیل داشت و مسئولان تیم هنرمندان به او گفتند که این تمرین، برای تیم ستاره هاست و به همین دلیل اجازه حضور در آن را ندارد. تمرین امروز، ارتباطی با جلسات عادی تمرین تیم هنرمندان نداشت و به همین دلیل هم بود که تتلو نتوانست تمرین کند.

این خواننده زیرزمینی بلافاصله متنی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و به این موضوع واکنش نشان داد. او در اینستاگرام نوشت: «دارم برميگردم از تمرين "هنرمندان" ! تمرينى كه اين بار خيلى زود تموم شد چون ديگه احتياجى به "امیر تتلو" نداشت! اون تيمى كه من توش بازى مي كردم حتى يك هنرمند هم نداشت اما امروز كه رفتم سر تمرين همه هنرمند و پيشكسوت بودن و صفحه اینستاگرام شون هم بالاى ٦٠٠٠ تا فالوئر داشت و با منتخب ستارگان دنيا هم بازى داشت و به من گفتن برو. جالبه! خيلى جالبه! خدارو صد هزار مرتبه شكر كه ديگه احتياجى به من ندارن و منم مي بخشمشون اما هوادارام فقط مال منن! يه چند وقتى ممكنه اعصابم خراب باشه نيام ولى سعى مي كنم كه پست بعدى رو شب نشده بذارم.»

درباره سینماخبر ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2015-08-23T20:01:08+04:30

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/06/01 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

http://www.cooldownload.ir/tag/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C
این یکی از تگ های شماست همون طور که می بینید مطالب مربوط به اینترنتی رو در یک پوشه قرار داده.این تگ درست انتخاب شده.البته بهتر اینه که کلمه ی اینترنتی توی متن هم ذکر شده باشه.روش انتخاب تگ هاتون از همون روز اول درست بوده که این دسته بندی ها درست شده ولی تعداد تگ های هر پست زیاده که اکثر وب مستر ها میگن بیشتر از هفتا نباشه بهتره.و حتی بعضی جاها نوشته بیشتر از 4 تا نباشه.
کلمات کلیدی رو به شکل حرفه ای در عنوان، در تگ ها و در متن بیارین ولی نباید جوری باشه که گوگل بفهمه کیورد استافینگ هست.یعنی به طور مثال این کیورد استفافینگه سروش رضایی پسر خوبیست.سروش رضایی امروز به مدرسه رفت سپس سروش رضایی به خانه برگشت تا تکالیفش را ا نجام دهد.مشخصه به زور داره کلمات کلیدی رو در متن می گنجونه شکلک


کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی