تاثیر منفی پاپ آپ بر سئو و کاهش بازدید سایت

تاثیر منفی پاپ آپ بر سئو و کاهش بازدید سایت, شاید یکی از بهترین و راحت ترین روش برای در آمد زایی یک سایت تبلیغات پاپ آپ باشد و این کار برای وبمستران لذت بخش است. ولی از نظر گوگل و کاربران چطور؟ گوگل همیشه طرف کاربران است و اگر آن ها از چیزی ر


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » تاثیر منفی پاپ آپ بر سئو و کاهش بازدید سایت
تاثیر منفی پاپ آپ بر seo و کاهش بازدید سایت

شاید یکی از بهترین و راحت ترین روش برای در آمد زایی یک سایت

تبلیغات پاپ آپ باشد و این کار برای وبمستران لذت بخش است.

ولی از نظر گوگل و کاربران چطور؟

گوگل همیشه طرف کاربران است و اگر آن ها از چیزی راضی باشند گوگل نیز راضی است و اگر ازچیزی خوششان بیاید گوگل نیز خوش شان می آید ولیکاربران از تبلیغات پاپ آپ خوش شان نمی آید چون علاوه بر کند کردن سرعت ، زمان بر است و بی خودی با هر بار باز شدن پنجره تبلیغات پاپ آپ از حجم اینترنت بی خودی کم می شود و.. در کل کار اعصاب خورد کنی برای یک بازدید کننده می باشد پس در نتیجه برای گوگل نیز خوشایند نیست.

تبلیغات پاپ آپ می تواند بر سیوی سایت و رتبه شما نزد موتور های جست و جویی نظیر گوگل و بینگ تاثیر بسیار منفی بگذارد پس بهتر است از این کار صرف نظر کنید.

بسیاری از بازدیدکننده ها با یک بار باز شدن پنجره پاپ آپ از سایت خارج شده و این نرخ پرش یا bounce rate سایت را بالا می برد و بدین ترتیب بر روی seo سایت تاثیر منفی می گذارد.

البته شاید با خود بگویید پس چرا سایت های پربازدید و بزرگ این کار را می کنند؟ در پاسخ باید گفت آن ها هم از آغاز چنین کاری نکرده اند و پس به دست آوردن رتبه خوب نزد گوگل و کسب بازدید بالا این کار را می کنند که باز هم برای آن ها به مرور زمان کاهش رتبه و بازدید را به دنبال خواهد داشت. به بیان دیگر اگر این سایت ها هم پاپ آپ نمی گذاشتند امروز جایگاه بسیار بهتری می داشتند.

یک تجربه شخصی

من خودم این تجربه را داشتم، پاپ آپ گذاشته بودم روی سایتم.... در آغاز همه چیز خوب بود، درآمدی خوبی هم داشتم ولی 2 هفته پس از آن مشاهده کردم که بازدید کننده های سایتم به شدت پایین اومده (1/5 شده بود) هر چه فکر کردم تنها تغییری که در سایت داده بودم همین فعال کردن pop up بود. پس غیر فعالش کردم و درست دو هفته پس از این ماجرا همه چیز مانند گذشته شد و دوباره از گوگل برای سایتم بازدید کننده های بسیار می آمد. البته باز هم به مانند گذشته نبود ولی با گذشت زمان، پس از نزدیک به دو ماه سایتم به حالت پیشین بازگشت.

در کل پاپ آپ اگر هم خوب باشید برای سایت های بسیار بزرگ و جا افتاده که بازدید کننده های ثابت و بسیار دارند خوب است و سایتی که از تبلیغات پاپ آپ استفاده می کند باید قید موتورهای جستجو از جمله گوگل را بزند. برای نمونه: سایت من تا پیش از مشکل پاپ آپی که برایش پیش آمد؛ روزانه بین 150 تا 200 آی پی از گوگل بازدید کننده داشت (که هر کدام از این ها با بازدید از صفحه های دیگر سایت بازدیدهای دیگری را هم رقم می زدند) ولی پس از آن این عدد به 10 تا 20 رسید!! یعنی 10 برابر کم تر شد! پس پیش از به کارگیری پاپ اگر واقعا قصد آن را دارید، همه جوانب کار را در نظر بگیرید تا مانند من پشیمان نشوید. این بود تجربه شخصی من از پاپ آپ.

درباره کامپیوتر و IT ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2015-12-03T09:44:51+03:30

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن در تاریخ 1394/05/01 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

بسیار مفید بود . مرسی
پاسخ : خواهش

این نظر توسط سردبیر مجله تفریحی جادوی کلمات در تاریخ 1394/02/06 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

آقا سعید سلام

ممنونم از مطلب خوبتون

حتما بر میدارمش

موفق باشیدشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی