سفارش خرید اینترنتی چسب لاغری اسلیم پچ فروشگاه ارزان باکیفیت

سفارش خرید اینترنتی چسب لاغری اسلیم پچ فروشگاه ارزان باکیفیت, بهترین راه داشتن اندامی خوب را با چسب لاغری تجربه کنیدسریعترین و آسانترین راه لاغریسريعتر از هميشه به نتيجه خواهيد رسيداين پد جهت كاهش چربيهاي موضعي و زير پوستي و كمك به سوزاندن بهتر چربی در بدن است


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » سفارش خرید اینترنتی چسب لاغری اسلیم پچ فروشگاه ارزان باکیفیت
خرید اینترنتی چسب لاغری اسلیم پچ


بهترین راه داشتن اندامی خوب را با چسب لاغری تجربه کنید

سریعترین و آسانترین راه لاغری

سريعتر از هميشه به نتيجه خواهيد رسيد

اين پد جهت كاهش چربيهاي موضعي و زير پوستي و


كمك به سوزاندن بهتر چربی در بدن استفاده ميشود

اين پد محتوي روغن هسته انگور و رازيانه و شيره درخت سرو كوهی ميباشد


تاثير آنها در رفع چربی و ليپيدهای زايد بسيار اعجاب انگيز است

كاهش 3 الي 6 كيلو گرم وزن در ماه




********************
توضیحات مختصر کالا
نحوه استفاده :
چسب را از بسته خارج كرده ، كاغذ روي چسب را جدا نماييد.

براي كاهش وزن كلي ، چسب را روي ناحيه ناف بچسبانيد .

يك عدد از پد را روي شكم ،پهلو ،ران يا هر قسمت ديگري از بدن كه تناسب اندام شما را بهم زده است بچسبانيد و پس از ۸ الي ۱۲ ساعت آن را برداريد. استفاده از پد همراه با ورزش نتايج بسيار بهتري دارد.
آثار فار ماكولوژي: در هنگام استفاده از اين پد، با توجه به فرآيند تعرق، آب از طريق پوست دفع مي شود و چربي زائد اندام مورد نظر به سرعت تحليل رفته و باعث مي شود كه از حجم بافت كاسته شود و فرم مناسب و ايده ال بعد از يك دوره مصرف بوجود آيد.مكانيسم اثر: اين پد آنتي سلوليت گياهي بوده كه با دارا بودن مواد بسيار موثر به زير سلوليت نفوذ كرده و باعث از بين رفتن چربي هاي زير پوست ميگردد.
جهت تناسب اندام بهتر توصيه ميشود روزانه يك عدد تا يكماه به همراه ورزش استفاده شود.
هر چسب لاغري را به مدت 12 ساعت در روز استفاده كنيد.
هر بسته شامل 30 چسب لاغري بوده كه هر چسب بايد 8 تا 12 ساعت روي پوست بماند.
چسب هاي SLIM PATCH تركيبي از مغناطيس درماني و درمان گياهي است كه اين مساله باعث شده است اين محصول در ميان ساير محصولات مشابه بي رقيب باشد. چسب لاغري SLIM PATCH با كاهش ولع مصرف مواد غذايي با استفاده از مغناطيس، كاهش كالري ، بالا بردن سرعت متابوليسم بدن باعث سوزاندن چربي هاي انباشته شده در بدن شده و همين مساله باعث كاهش وزن فرد استفاده كننده مي شود.

روش استفاده از 12 نیمه شب تا 12 ظهر فردا می باشد.

توجه: استفاده از اين پد براي خانمهاي باردار و بيماران ديابتي و تيروئيدي كه به افت قند خون حساس هستند بدون اجازه دكتر توصيه نميشود



********************
مشخصات فنی کالا

توضیحات مربوط به چسب لاغری اسیم پچ :

چسب های لاغری بسیار موثر در کاهش وزن به صورت کاملا طبیعی بدون هیچ کونه عوارض جانبی این چسب های لاغری دارای مواد طبیعی هستندو با تحریک غدد درون ریز عمل می کنند غددی که میزان سوخت و ساز بدن را کنترل می کنند و متابولیسم و سوخت چربی ها و کربوهیدراتها و قندبدن را تسریع می کند و بدین ترتیب وزن فرد به کار گیرنده کاهش می یابد این چسب از جمع شدن چربی های اظافه در بدن جلوگیری می کند و گردش خون را تسریع می کندو علاوه بر کاهش وزن در سم زدایی بدن موثر است چسب لاغري اسليم پچ مکمل رژیمي بوده كه برگرفته از طب سوزنی
مشرق زمين مي باشد.

آثار فار ماکولوژی:


در هنگام استفاده از این پد، با توجه به فرآیند تعرق، آب از طریق پوست دفع می شود و چربی زائد اندام مورد نظر به سرعت تحلیل رفته و باعث می شود که از حجم بافت کاسته شود و فرم مناسب و ایده ال بعد از یک دوره مصرف بوجود آیدرفتن چربی های زیر پوست می گردد.

مکانیسم اثر :

این پد آنتی سلولیت گیاهی بوده که با دارا بودن مواد بسیار موثر به زیر سلولیت نفوذ کرده و باعث از بین رفتن چربی های زیر پوست میگردد جهت تناسب اندام بهتر توصیه میشود روزانه یک عدد تا یکماه به همراه ورزش استفاده شود.
چسب لاغری اسلیم پچ دارای مواد طبیعی هستند و با تحریک غدد درون ریز عمل می کنند.
غددی که میزان سوخت و ساز بدن را کنترل می کنند و متابولیسم و سوخت چربی ها و کربوهیدراتها و قند بدن را تسریع می کند و بدین ترتیب وزن فرد به کار گیرنده کاهش می یابد.
این چسب از جمع شدن چربی های اضافه در بدن جلوگیری می کند و گردش خون را تسریع می کندو علاوه بر کاهش وزن در سم زدایی بدن موثر است.
این پد جهت کاهش چربیهای موضعی و زیر پوستی و کمک به سوزاندن بهتر چربی در بدن استفاده می شود.
این پد محتوی روغن هسته انگور و رازیانه و شیره درخت سرو کوهی میباشد که تاثیر آنها در رفع چربی و لیپیدهای زاید بسیار اعجاب انگیز است.



قیمت :24,000 تومان

********************
تصاویر محصول

http://up.paypersell.bz/uploads/1491136983.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1402661307.jpg

http://up.paypersell.bz/uploads/1466858019.jpg


خرید پستی و تحویل درب منزل

درباره فروشگاه ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2014-03-15T13:22:00+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی