خرید اینترنتی نقدی دی وی دی فیلم های آموزشی حقوقی وكيل خود شويد dvd cd

خرید اینترنتی نقدی دی وی دی فیلم های آموزشی حقوقی وكيل خود شويد dvd cd, خرید dvd وكيل خود شويد تهيه شده در شوراي پيشگيري از وقوع جرم دادگستري خراسان رضوي توسط كارشناسان اداره كل تعاون ,كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي توسط كارشناسان اداره كل تامين اجتماعي توسط كارشناس


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » خرید اینترنتی نقدی دی وی دی فیلم های آموزشی حقوقی وكيل خود شويد dvd cd
خرید dvd وكيل خود شويد

خرید dvd وكيل خود شويد

تهيه شده در شوراي پيشگيري

از وقوع جرم دادگستري خراسان رضوي

توسط كارشناسان اداره كل تعاون ,كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي

توسط كارشناسان اداره كل

تامين اجتماعي توسط كارشناسان دادگستري

اين محصول همه نيازهاي شما را تامين خواهد كرد

مجمومه آموزش قوانين كار ,تامين اجتماعي ,قراردادها

تاييد شده اداره كل تعاون ,كار و رفاه اجتماعي

ارائه شده در قالب 4 DVD

از منزل يا محل كارتان با وكلای برجسته بدون پرداخت هزينه با تلفن مشاوره كنيد. سی دی وكيل خود باشيد همه نيازهاي شما را تامين خواهد كرد. با سی دی وكيل خود باشيد بي نظير شما وكيل خود خواهيد شد. آموزش قوانين كار و تامين اجتماعي و قراردادها آموزش بستن قرارداد مجمومه آموزش قوانين كار ,تامين اجتماعي ,قراردادها تهيه شده در شوراي پيشگيري از وقوع جرم دادگستري خراسان رضوي توسط كارشناسان اداره كل تعاون ,كار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي آموزش خريد و فروش ملك و نحوه جلوگيري از ضرر و زيان در آن كارآفريني و وام خود اشتغالي يا كسب و كار هاي كوچك چگونه است. با خرید سی دی وكيل خود باشيد از يكسال مشاوره رايگان حقوقي تلفني توسط وكلاي دادگستري بهرمند شويد.

DVDاول

آشنايي با حقوق,اضافه كار,نوبت كاري,ووظايف كارفرما در قبال كارگر,سنوات,بيمه بيكاري و نحوه دريافت آن,نحوه تعيين مشاغل سخت,مشاغل خانگي و نحوه دريافت مجوز ها و تسهيلات بانكي آن,نحوه دريافت تسهيلات كارآفريني,آموزش نحوه دريافت پروانه كار اتباع بيگانه,بازرسي كار و حوادث كار,نحوه پيگيري شكايات كارگران در شوراي سازش و هيئت تشخيص و حل اختلاف,اموزش نحوه وصول مطالبات از كارفرما,وظايف گارگر در قبال كارفرما,شركتهاي پيمانكاري,تخفيفات بيمه و نحوه استفاده از آن.

DVDدوم

آموزش ليستهاي بيمه,نحوه تقسيط و پرداخت مطالبات بيمه,مزاياي تعلق گرفته به بيمه شدگان,از كارافتادگي و مقرري بيمه,بازنشستگي پيش از موعد,كميسيون پزشكي,بيمه افراد تحت تكفل,محاسبه و تجميع سوابق بيمه,بازرسي بيمه,نحوه شكايتكارگر در صورت خودداري كارفرما از بيمه كردن,تخفيفات بيمه و نحوه استفاده از آن,نحوه محاسبه مقرري بازشستگان و فوتشدگان.

DVDسوم

آموزش بستن قرارداد,شروط مندرج در قرارداد و نحوه استفاده از آن,تضمين ها در قرارداد,پيگيري و الزام به اجراي تعهدات, داوري و نحوه استفاده از آن,آموزش خريد و فروش ملك و نحوه جلوگيري از ضرر و زيان در آن,اجاره و رهن و سرقفلي,نحوه تخليه ملك در صورت عدم پرداخت اجاره در كمترين زمان,نحوه تخليه ملك د رصورت اتمام زمان اجاره,سرقفلي ومسايل مربوط به آن مانند تغييرشغل,اجاره به غير فروش و حق مالكانه و نحوه تعيين اجاره سالانه.

DVDچهارم

متن قوانين كار و تامين اجتماعي و قانون مدني و آيين دادرسي مدني و امكان جستجو در انها,قراردادهاي مختلف با امكان تغييرو چاپ,دادخواستهاي مرتبط با قراردادها و خريد و فروش و اجاره

dvd وكیل خود شويد

خريد پستي
آموزش قوانين حقوقی خانواده
خريد پستي
>>> جهت دیدن توضیح و عکس های بیشتر
یا فیلم های آشنایی با محصولروی خرید پستی کلیک کنید.
کسانی که در تهران هستند محصول در همان روز با پیک به دستشان می رسد
درباره فروشگاه ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2015-11-30T14:37:55+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی