رکورد جدیدی برای بالاترین سرعت اینترنت

رکورد جدیدی برای بالاترین سرعت اینترنت, در دنیای کنونی فن‌آوری اطلاعات، سرعت تبادل اطلاعات یکی از مهم‌ترین زیربناها محسوب می‌شود. محققان دانمارکی رکورد تازه‌ای از سرعت مبادله اطلاعات با فیبر نوری را در سطح جهان به نا


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » رکورد جدیدی برای بالاترین سرعت اینترنت
رکورد جدیدی برای بالاترین سرعت اینترنت

در دنیای کنونی فن‌آوری اطلاعات، سرعت تبادل اطلاعات یکی از مهم‌ترین زیربناها محسوب می‌شود. محققان دانمارکی رکورد تازه‌ای از سرعت مبادله اطلاعات با فیبر نوری را در سطح جهان به نام خود ثبت کرده‌اند.کشورهای اسکاندیناوی صاحب پرسرعت‌ترین خطوط اینترنت در دنیا هستند. از میان کشورهای سوئد، نروژ، فنلاند، هلند و دانمارک که اغلب در صدر لیست قرار دارند، اکنون دانمارک می‌رود تا با کمک علم فتونیک جایگاه اصلی را به خود اختصاص دهد.

بهگزارش engadget، محققان گروه ارتباطات نوری پرسرعت (HSOC) در دپارتمان مهندسی فتونیک دانشگاه فنی دانمارک توانستند با استفاده از نوع جدیدی از فیبرهای نوری، رکورد تازه‌ای را در سرعت انتقال دیتا ثبت کنند.

رکورد دانشگاه فنی دانمارک (DTU)، معادل انتقال۴۳ ترابیتاطلاعات در یک ثانیه است! این در حالی است که تنها یک رشته ترانسمیتر لیزری چنین حجمی از اطلاعات را رد و بدل می‌کند. تصور کنید که چه سرعت بالایی می‌تواند با مجموعه‌ای از رشته‌ها در فیبرهای نوری به دست آید.

درباره کامپیوتر و IT ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2014-07-30T01:34:00+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی