فیلم های آموزش علمی و عملی ماساژ

فیلم های آموزش علمی و عملی ماساژ, فیلم های آموزش علمی و عملی ماساژ آموزش ماساژ درمانی آموزش ماساژ پا ها آموزش ماساژ تایلندی آموزش تاثیر ماساژ در ورزش آموزش ماساژ صورت آموزش ماساژ بدن خارج شدن تمامی درد ها و استرس ها از بدن شما !


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » فیلم های آموزش علمی و عملی ماساژ
فیلم های آموزش علمی و عملی ماساژ

فیلم های آموزش علمی و عملی ماساژ

آموزش ماساژ درمانی

آموزش ماساژ پا ها

آموزش ماساژ تایلندی

آموزش تاثیر ماساژ در ورزش

آموزش ماساژ صورت آموزش ماساژ بدن

خارج شدن تمامی درد ها و استرس ها از بدن شما !

آموزش کامل مالتی مدیا با امکان چاپ

با پک آموزشی ماساژ بهترین و

طبیعی ترین لذت را تجربه کنید !

قابل اجرا بر روی کامپیوتر وDVD Player

در قالب پکیج بسیار شکیل و اورجینال

2DVD

ماساژ یکی از روش های قدیمی است ه اکثر ورزشکاران و مردم برای رفع خستگی و کسب آرامش از آن استفاده می کنند. همچنین از ماساژ می توان برای درمان صدمات و ضایعات مختلف ورزشی استفاده کرد از طرف دیگر متخصصان فیزیوتراپی و توانبخشی برای درمان برخی از بیماران خود از روشهای مختلف ماساژ استفاده می کنند. ماساژ در تمام ملل و در میان همه ی مردم با فرهنگ های گوناگون رواج داشته است. می توان از مصریان، ایرانیان، یونانیان، چینی ها، ژاپنی ها، رومی ها و اعراب نام بود.

حدود 400 سال قبل از میلاد بقراط و ابوعلی سینا نیز از ماساژ برای درمان استفاده می کردند. برای ماساژ درمانی اثرات مثبت زیادی از بهبود گردش خون، تا بهبود متابولیسم بدن ذکر شده است .

در متن کتاب امپراطور زرد ( کتاب مرجع طب داخلی چین) برای فلج و تب و لرز، توصیه به ماساژ درمانی شده است امروزه بالغ بر 80 نوع مختلف ماساژ وجود دارد. این تکنیک ها به 5 گروه اصلی تقسیم می شوند: ماساژ سنتی اروپایی، ماساژ معاصر غربی، ماساژ در روش های اصلاح حرکت و ساختار، ماساژ شرقی و متدهای انرژی-پایه این مجموعه علاوه بر فیلم آموزشی، شامل نکاتی در مورد ماساژ درمانی، ماساژ صورت، ماساژ درمانی پا ها، ماساژ تایلندی و تاثیر ماساژ در ورزش می باشد.

تاثیر شگفت انگیز ماساژ به صورت علمی و عملی را با همه وجود لمس کنید. تنها راه ایمن برای رهایی از استرس و خستگی روزانه. اگر از معجزه انگشتان و ماساژ حرفه ای چیزی نمی دانید این بسته را تهیه نمایید. آموزشهایی که در هیچیک از فیلم های آموزشی ماساژ ندیده اید. با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

ماساژ تجربه ای بسیار خوشایند آرامش را به گونه ای دیگر تجربه کنید ماساژ لازمه هر هیجان چاره کار تنها آموختن شیوه ها و تکنیک های علمی و جدید و بالا بردن سطح اطلاعات است این بسته کامل و جامع برای آموزش جدیدترین متدهای ماساژ اگر از درد گردن وکمر و نقاط دیگر بدن رنج می برید حتما این محصول استثنایی را تهیه نمایید

خريد پستي
>>> جهت دیدن توضیح و عکس های بیشتر
یا فیلم های آشنایی با محصولروی خرید پستی کلیک کنید.
کسانی که در تهران هستند محصول در همان روز با پیک به دستشان می رسد
درباره فروشگاه ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2015-12-27T11:27:59+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی