خرید اینترنتی نقدی پكیج ورزشی 2 جنس اصلی با کیفیت خوب و قیمت ارزان

خرید اینترنتی نقدی پكیج ورزشی 2 جنس اصلی با کیفیت خوب و قیمت ارزان, پكیج ورزشی 2 شامل ماساژور پروانه ، چسب لاغری slim patch و کتاب چگونه لاغر شوید می باشد بدون استفاده از داروهاي شيميايي و مضر در طول يك ماه بيش از چند كيلو با چسب لاغری به طرز باور نكردني لاغر ش


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » خرید اینترنتی نقدی پكیج ورزشی 2 جنس اصلی با کیفیت خوب و قیمت ارزان
پكیج ورزشی 2

پكیج ورزشی 2

شامل ماساژور پروانه ،

چسب لاغری slim patch و

کتاب چگونه لاغر شوید می باشد

بدون استفاده از داروهاي شيميايي و مضر

در طول يك ماه بيش از چند كيلو با چسب لاغری به طرز باور نكردني لاغر شويد.

ماساژور پروانه ای شامل 6 برنامه مختلف ماساژ داراي تاييديه CE

از قابليت هاي اين دستگاه فرم دهي عضلات شل شده و آتروفي ، قابليت ماساژ و ريلكسيشن ، بالا كشيدن سينه در خانمها، لاغري موضعي ميتوان نام برد.

6 برنامه مختلف ماساژ

سیستم دستگاه در واقع یک شبیه ساز ورزش است که با فرکانسي نزديك به فرکانس صوت فرمان مغز را برای عضلات شبیه سازی می كند.این عمل باعث شده تا عضله منقبض و منبسط شود. براثر این انقباض وانبساط سوخت و ساز عضلات بالا رفته و چربي مصرف می شود. از آنجا کهاین سيستم یک طرفه بوده يعني فقطفرمان انقباض را دستگاه صادر میکند و انبساط عضله توسط مغز انجام می گیرد باعث می شود تا یک رابطه بین مغز، کبد،عضله و دستگاه ایجاد می شود که مغز به کبد فرمان می دهد تا اسید آمينه آزادکنـد. این عامل باعث می شود تا چربی و کلسترول تبدیل به گلوکز شده و به مصرف سوخت و ساز بدن برسد. بنابراین شما تمامی علایم طبیعی ورزش مانند خستگی، تعریق، شادابي، پس از ورزش را در عضلات خود احساس می کنيد.ازمزیت های این دستگاه اين است که نيروي وارده بر عضله در هنگام استفاده ازاین سيستم مانند ورزش معمولي در عضلات دیگر تقسیم نمی شود و فقط همان عضله مورد نظـر را تحريك می کند. بنابراین تعداد دفعات تکرار این عمل بسیار بیشتر از ورزش خواهد بود.

چسب لاغری slim patch

چسب هاي لاغري بسيار موثر در كاهش وزن به صورت كاملا طبيعي بدون هيچ گونه عوارض جانبي اين چسب هاي لاغري داراي مواد طبيعي هستند و با تحريك غدد درون ريز عمل مي كنند . غددي كه ميزان سوخت و ساز بدن را كنترل مي كنند و متابوليسم و سوخت چربي ها و كربوهيدراتها و قند بدن را تسريع مي كند و بدين ترتيب وزن فرد به كار گيرنده كاهش مي يابد .اين چسب از جمع شدن چربي هاي اضافه در بدن جلوگيري مي كند و گردش خون را تسريع مي كندو علاوه بر كاهش وزن در سم زدايي بدن موثر است .چسب لاغري اسليم پچ مكمل رژيمي بوده كه برگرفته از طب سوزني مشرق زمين مي باشد.

چسب هاي SLIM PATCH تركيبي از مغناطيس درماني و درمان گياهي است كه اين مساله باعث شده است اين محصول در ميان ساير محصولات مشابه بي رقيب باشد. چسب لاغري SLIM PATCH با كاهش ولع مصرف مواد غذايي با استفاده از مغناطيس، كاهش كالري ، بالا بردن سرعت متابوليسم بدن باعث سوزاندن چربي هاي انباشته شده در بدن شده و همين مساله باعث كاهش وزن فرد استفاده كننده مي شود.

چسب لاغري SLIM PATCH

داراي سه كاركرد فوق العاده است : كاهش يكنواخت چربي ، قند و نشاسته و جلوگيري از جذب آنها كمك به سوزاندن چربي ، و دفع سموم از بدن رفع حالت استرس و هيجان و ايجاد آرامش و خوش مشربي طرز استفاده: چسب را از بسته خارج كرده ، كاغذ روي چسب را جدا نماييد. براي كاهش وزن كلي ، چسب را روي ناحيه ناف بچسبانيد . هر چسب لاغري را به مدت 12 ساعت در روز استفاده كنيد. هر بسته شامل 20 چسب لاغري بوده كه هر چسب بايد 8 تا 12 ساعت روي پوست بماند

خريد پستي
>>> جهت دیدن توضیح و عکس های بیشتر
یا فیلم های آشنایی با محصولروی خرید پستی کلیک کنید.
کسانی که در تهران هستند محصول در همان روز با پیک به دستشان می رسد
درباره فروشگاه ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2015-09-02T15:36:32+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی