دانلود رایگان بازی اندروید جدید اسرار نیویورک 2 New York Mysteries 2

دانلود رایگان بازی اندروید جدید اسرار نیویورک 2 New York Mysteries 2, دانلود رایگان بازی جدید اسرار نیویورک 2 با لینک مستقیمبرای موبایل و تبلت های اندرویدی + دیتا free and direct downloadNew York Mysteries 2 (Full) v1.0.3androidgame آشنایی با بازیاسرار نیویورک 2N


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » دانلود رایگان بازی اندروید جدید اسرار نیویورک 2 New York Mysteries 2
بازی اندرویدی اسرار نیویورک New York Mysteries 2

دانلود رایگان بازی جدید اسرار نیویورک 2

با لینک مستقیمبرای موبایل و تبلت های اندرویدی + دیتا

free and direct downloadNew York Mysteries 2 (Full) v1.0.3androidgame

آشنایی با بازیاسرار نیویورک 2New York Mysteries 2 (Full) v1.0.3

New York Mysteries 2 یک بازی فوق العاده می باشد که در گوگل پلی با قیمت 3.99 دلار برای مدن محدودی به فروش می رسد و دارای امتیاز 4.9 ستاره می باشد.

در سال های 1950 قتل های مرموز بسیاری در نیویورک انجام شد و رفته رفته عده بیشتری از مردم خود را در خانه ها پنهان کرده بودند و دیگر آرامش عمومی مردم از بین رفته بود. در صحنه جرم فقط خاکستر به جای مانده بود و دیگر هیچ سرنخی وجود نداشت، جز ادعای شاهدان که بیان می کردند یک توده مانند رعد و برق مشاهده کرده اند.

چگونه ممکن است؟ آیا یک انسان چنین قدرتی دارد؟ چه کسی پشت این قتل های مرموز پنهان شده است! پلیس ها هیچکدام قادر به پاسخ به این سوالات نبودند و رفته رفته سوال های بیشتری برای آنها و شاهدان صحنه جرم پیش می آید.

لورا یک روزنامه نگار بی باک و شجاع است که به بررسی صحنه قتل می پردازد و تمامی تلاش خود را برای پیدا کردن سرنخ های بیشتر به کار می گیرد، اکنون شما در نقش لورا تمامی سعی خود را به کار گیرید تا قاتل سریالی را دستگیر و حقیقت را برای همه روشن کنید!

لینک دنلود

درباره بازی ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2015-12-27T20:23:50+03:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی