قهرمان کلسیم، همیار لاغری

قهرمان کلسیم، همیار لاغری, تخم شربتی منبع فوق‌العاده‌ی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 می‌باشد. همچنین تخم شربتی منبع فوق‌العاده‌ی کلسیم است به طوری که 5 تا 6 برابر بیشتر از شیر دارای کلسیم می‌باشد. ا


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » قهرمان کلسیم، همیار لاغری


تخم شربتی منبع فوق‌العاده‌ی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 می‌باشد.


همچنین تخم شربتی منبع فوق‌العاده‌ی کلسیم است به طوری که 5 تا 6 برابر بیشتر از شیر دارای کلسیم می‌باشد. اگر موز را به عنوان منبع پتاسیم می‌شناسید باید بدانید که این دانه‌های ریز دو برابر بیشتر از موز پتاسیم و 3 برابر بیشتر از اسفناج آهن دارند. از نظر آنتی‌اکسیدانی نیز قوی‌تر از میوه‌ای مانند بلوبری هستند.
تخم شربتی همچنین منبع فوق‌العاده‌ی منیزیم، منگنز، مس، زینک(روی)، نیاسین(ویتامین ب3) و ویتامین‌های دیگر بوده و سرشار از فیبرهای محلول در آب می‌باشد. این دانه‌ها 9 تا 12 برابر وزن خود آب را به خود گرفته و لعاب مانند می‌شوند.
اگر می‌خواهید لاغر شوید به تخم شربتی اعتماد کنید؛ به خطر اینکه فیبر موجود در آن‌ها باعث لعاب‌دار شدنشان شده و احساس سیری بیشتری ایجاد می‌کنند.

**توجه توجه**

* توجه داشته باشید که این دانه‌های ریز حاوی گلوتن هستند و اگر شما جزو افراد حساس به این ترکیب هستید در مصرف آن دقت کنید.

* تخم شربتی همچنین باعث کاهش فشارخون می‌شود برای همین سالمندانی که داروی ضدفشار مصرف می‌کنند باید حواسشان به مصرف آن باشد.

* مصرف این دانه‌ها برای افرادی که داروهای ضد انعقاد می‌خورند نیز توصیه نمی‌شود.
* اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید نیز بهتر است قبل از مصرف تخم شربتی با پزشک خود مشورت کنید

درباره پزشکی و سلامت ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2014-05-16T01:39:00+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی