چگونه باید وزن اضافه کرد؟!

چگونه باید وزن اضافه کرد؟!, برای اضافه کردن وزن:برای خودتان هدف تعیین کنید: در طول برنامه برای خود هدف مشخص کنید لازم نیست این هدف حتما وزن نهایی که قرار است به آن برسد باشید. پس صبور باشید و آرام آرام پیش بروید برای دو هفته او


عکس فیلم بازیگرها

شما اینجا هستید: دانلود فیلم » چگونه باید وزن اضافه کرد؟!


برای اضافه کردن وزن:
برای خودتان هدف تعیین کنید: در طول برنامه برای خود هدف مشخص کنید لازم نیست این هدف حتما وزن نهایی که قرار است به آن برسد باشید. پس صبور باشید و آرام آرام پیش بروید برای دو هفته اول مثلا با خود قرار یک یا یک و نیم کیلو اضافه کردن را بگذارید.

شیر بخورید: هر روز سعی کنید 2 یا 3 لیولت شیر بخورید میتوانید از موارد دیگر نیز استفاده کنید

هر سه ساعت چیزی میل کنید: هر 3 ساعت برای خود غذایی پر کالری آماده کنید و آن را میل کنید. غذاها را باب میل خود انتخاب کنید تا از آن لذت ببرید. آن را برای خود زیبا کنید یادتان باشد به زور غذا خوردن هیچ نتیجه ای ندارد چون بعد از مدتی خسته می شوید.

بیش از نیازتان غذا مصرف کنید: این میزان کالری برای هر فرد متغییر است با کمک مشاور میزان کالری مورد نیازتان را بسنجید و سعی کنید تا میتوانید از آن میزان بیشتر کالری بگیرید.

پی گیر خود باشید: با استفاده از یک لیست غذاهایی را که در طول روز استفاده میکنید را ثبت کنید با این روش در جریان کار خود هستید و میبینید که تا چه میزان به هدفتان رسیده اید.

قوی تر شوید: ورزشهای عضله ساز را شروع کنید این کار باعث میشود اشتهایتان بیشتر شود و در نتیجه اضافه کردن وزن برایتان راحت تر میشود.

نتیجه کار را محسوس کنید: از خود عکس بگیرید هر دو هفته این کار را انجام دهید تا بتوانید تغییر را ببینید این کار به شما فوق العاده انرژی میدهد.

باور کنید: باور داشته باشید که قبلا کم غذا میخوردید و یا غذاهای اشتباه و بی ارزش مصرف می کردید. اما این بار قرار است درست و حساب شده غذا مصرف کنید.

استوار باشید: برای کاری که انجام میدهید ارزش قائل شوید و حتی یک روز هم در انجام آن سستی نکنید. یک لغزش کافیست که اشتباه های دیگر نیز به سراغ مان بیایند.

اگر کار روزانه که انجام میدهید واقعا سخت و کالری سوز است به میزان غذای مصرفی خود آنقدر باید اضافه کنید تا حس کنید وزنتان اضافه میشود.

لازم نیست یک روزه از 2000 کالری در روز به 5000 کالری در روز برسید کسی چنین انتظاری ندارد. این کار را آرام آرام انجام دهید تا بتوانید به شرایط عادت کنید.

شیر آجیل خرما موز ماکارونی بسیار برای اضافه کردن وزن مفید است. میتوانید برای خود معجون های پر کالری با استفاده از خرما شیر موز کنجد عسل و خیلی موارد دیگر درست کنید. بعضی از این معجون ها کالری های فوق العاده بالایی دارند و کمک شایانی در رسیدن به هدف میکنند.

درباره پزشکی و سلامت ,
تاریخ آخرین آپدیت دانلود:2014-04-24T16:47:00+04:30

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آرشیو موضوعات فیلم سریال

فیلم سریال جدید
فیلم سریال پر طرفدار
فیلم سریال تصادفی